Рекламні кампанії, які розробляє наш партнер SODA Creative & Digital для наших проєктів, — завжди про почуття, емоції та історії, що тóркають. Але є один кейс, який ми особливо любимо.
Це “Ліс замість стін” — кампанія, в якій SODA розкрила головну перевагу О2 Residence: близькість до природи.
Хочемо розповісти детальніше про історію створення, ідею, емоції та “декорації” нашої креативної кампанії, завдяки якій ми вдвічі збільшили трафік на локацію та на 50% — продаж квартир.
Як ви уявляєте звичайну рекламу житлових комплексів? Показ принад місцерозташування. Деталі планування кімнат. Кілька слів про дитячі майданчики. Непогано, але проблема подібних сценаріїв у тому, що повторювані одноманітні картинки зливаються в загальний білий шум. У результаті аудиторія втомлюється та припиняє реагувати на “call to action”. Тобто, одноманітна реклама не виконує основної функції.
Готуючи креативну кампанію для екорайону О2 Residence, розташованого серед хвойного лісу, ми розуміли, що використовувати стандартні інструменти реклами, піару та маркетингу тут було б неприпустимо.
О2 Residence — особливий проєкт і за розташуванням, і за концепцією. Не вдаватимемося у всі деталі, але щоб коротко пояснити, наскільки концепція О2 інша, скажемо, що це — єдиний район, де ми організували екоферму.
Завдання. Отже, креативний виклик був більш ніж амбітний. Треба було показати принади району в лісі і донести меседж, що це — сучасні квартири серед лісу, де наші мешканці здобудуть омріяну тишу, гармонію та спокій, не відмовляючись від життя у межах міста.
Рішення ми обрали доволі нестандартне та показали ліс як частину квартир.
“Ліс замість стін” — такою була назва креативної кампанії. Ми вирішили відтворити інтер'єри кімнат у лісі: поставили ліжка, столики, стільці.
Спочатку ми думали отримати лише іміджеві фото віталень, спалень та дитячих для промокампанії, але спонтанно гості району почали використовувати ці локації як фотозону. Ми охоче надали їм цю можливість, залишивши кімнати просто неба.
Наступним кроком кампанії був івент — ми організували екофест з лекціями, майстер-класами та виступом Onuka.
У результаті за 5 місяців продаж квартир зріс на 50%, а наша аудиторія почала їздити на перегляд квартир ніби на екскурсію, тож потік гостей виріс на 130%. Впізнаваність бренду О2 Residence зросла на 70%.
Кейс з О2 Residence буквально ілюструє метафору “thinking outside the box” ((дослівно — думати поза коробкою), бо наші креативні партнери SODA пішли нестандартним для реклами нерухомості шляхом.