https://saga-development.com.ua/en/publications/u-san-francisco-creative-house-vidkryvsya-pershyj-magazyn-novoyi-merezhi-ultramarket/ https://saga-development.com.ua/en/publications/news/u-san-francisco-creative-house-vidkryvsya-pershyj-magazyn-novoyi-merezhi-ultramarket/

У SAN FRANCISCO Creative House відкрився перший магазин нової мережі ULTRAMARKET

SAGA Development щастить співпрацювати з компаніями, які поділяють наші цінності та підходи до розробки проєктів, тому наша екосистема партнерства постійно поповнюється крутими учасниками. Нещодавно до dream team партнерів SAGA Development приєдналася нова мережа продовольчих супермаркетів і гіпермаркетів ULTRAMARKET.

Учора у SAN FRANCISCO Creative House відбулося відкриття її першого магазину в Києві. 

ULTRAMARKET розташований на першому поверсі будинку та займає 2850 м². Магазин із власним кафе паназійської кухні виконаний в тематичному дизайні та концепції Health, Craft, Farm, Local.

«ULTRA означає «більше, ніж» і метафорично демонструє динаміку й різноманітність асортименту. Формат змінювався кілька разів до старту проєкту. В ритейлі з'явилися нові тренди: потрібно приділяти більше уваги клієнтському досвіду, тематичному дизайну й особливим концептуальним зонам», — пояснює засновник мережі ULTRAMARKET Олег Вишняков.

При виборі оператора магазину ми шукали роздрібну мережу, яка зможе забезпечити мешканців нашого житлового комплексу та прилеглих будинків якісними продуктами та сервісом у сучасному форматі «поруч із будинком». 

«ULTRAMARKET допомагає реалізувати в SAN FRANCISCO Creative House концепцію «15-хвилинного міста». Мешканці, співробітники офісів, сусіди з інших будинків можуть пройтися до 15 хвилин пішки та зробити покупки. Так супермаркет істотно покращує інфраструктуру всього району, допомагає скоротити час на дорогу і знизити навантаження на громадський транспорт й інфраструктуру міста», — каже засновник SAGA Development Андрій Вавриш.

При створенні тематичного дизайну першого магазину команда ULTRAMARKET використовувала змішану стилістику. У торговельному залі немає типових і візуально однакових відділів, всі зони відрізняються стилем, матеріалами та навіть шрифтами вивісок, але пов'язані єдиною ідеєю з акцентом на екологічність і крафт.

В оформленні використовували багато дерева, розпис на стінах, а в кожному відділі з'явилися свої арт-об'єкти. Наприклад, на вході до супермаркету гостей зустрічає величезне дерево, як символ основної ідеї екологічності продукції в відділах фермерських та органічних овочів і фруктів, фермерського м'яса й делікатесів. У рибному відділі можна побачити косяк риб, великі качалки у власній пекарні або величезний зефір у кондитерському відділі.

Також у рамках концепції Health, Craft, Farm, Local мережа запустила власну торгову марку THE LOCAL FOOD. ULTRAMARKET почав співпрацювати з локальними виробниками на особливих умовах, підтримуючи таким чином малий бізнес. Акценти формату зроблені на фреш-зону, органічну й крафтову продукцію, здорове харчування й фермерські делікатеси. Крім кулінарії, піци, хліба й випічки власного виробництва, в супермаркеті працює кафе паназійської кухні.

Нам дуже імпонує такий підхід. Ще на етапі проєктування нашого будинку ми хотіли, щоб у його складі був сучасний супермаркет, де б мешканці та працівники офісів могли купувати свіжі овочі та фрукти, обирати якісні товари та замовляти страви to go.